Om Azets
 
 
 

Om Azets

Den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden.

I Azets kombinerer vi bransjespesifikk innsikt og lokal kompetanse med cutting edge-teknologi og skreddersydde løsninger. Vi gjør data om til verdifull innsikt, slik at du kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. 

 

Kart Azets i Europa

Noen fakta

  • 80+ kontorer
  • Over 3.200 ansatte
  • 2,6 mrd. i omsetning i 2018 
  • Over 22.000 kunder
  • Over 200.000 lønnsslipper per måned
  • Over 100.000 brukere av kundeportal

Visjon, misjon og verdier

“We make sure you prosper”  - Dette er vår visjon. 

Azets' misjon er å forenkle og støtte virksomheter i deres vekst. Vi benytter skreddersydd teknologi for å gjøre data om til innsikt. Og vi utvikler verktøy og gir råd som reduserer kostnader og skaper økt konkurransekraft.

 

 

I Azets jobber vi for:

Glad kunde

Success for our people

Vi tror at menneskene er selve hjertet i hvem vi er og hva vi ønsker å oppnå. Vi opptrer med integritet, behandler hverandre med respekt og jobber sammen slik at hver og en av oss kan nå sitt potensiale. Vi tilbyr svært gode muligheter til våre medarbeidere.

Success for our clients

Hver eneste kunde får levert tjenester av høy kvalitet, slik at de kan styre virksomheten mer effektivt og oppnå konkurransefortrinn. Vi vil til enhver tid gjøre alt vi kan for at kundene våre er ett steg foran.

Success for our business

Vi er lidenskapelige når det gjelder å bygge en virksomhet som presterer på lang sikt; vi er fast bestemte på å være ledende i våre markeder, gjennom å prestere bedre enn konkurrentene våre.

Eierskap

Azets eies av det britiske private equity-selskapet HgCapital.

Azets er en del av CogitalGroup. CogitalGroup ble etablert av HgCapital i august 2016. CogitalGroup er en gruppe selskaper som består av Azets i Norden og britiske Blick Rothenberg og Baldwins. CogitalGroup leverer tjenester innenfor outsourcing, regnskap, lønn, skatt og rådgivning til et bredt spekter av selskaper i Europa. 

Sammen med våre internasjonale søsterselskap, gjør vi det lettere for virksomheter å ekspandere og drive forretninger globalt. 

Les mer vårt tilbud til internasjonale selskaper

Vår historie

Azets ble etablert i 2016, som et resultat av salget av BPO-divisjonen fra Visma. Før salget, har vi i mange år har levert tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i den nordiske regionen.

Over tid har vi utviklet en unik kombinasjon av erfaring, smarte løsninger og lokal tilstedeværelse. Med 83 kontorer over hele Norden, har vi tilegnet oss detaljert kunnskap om lokale lover og regler.

Hele tiden har vi vært opptatt av automatisering av oppgaver for å levere effektive og presise tjenester til våre kunder. Vi har lagt stor vekt på å skape kundeløsninger med stor nytteverdi og som er enkle å ta i bruk. 

Les mer om Azets code of conduct

Jobb hos oss

Ønsker du å jobbe i et selskap med solid utvikling og ledende i sin sin bransje? Da er en jobb i Azets noe for deg.

Vi legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø med faglig og personlig utvikling.

Les mer om jobb i Azets

Jobb i Azets mennesker

Epost kontakt Azets

Vil du komme i kontakt med noen eller finne adressen til våre kontorer?

Finn kontaktopplysninger her